دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر پرورشی اثر شجاعت و ریسک پذیری بر یادگیری

خانه » دانلود ها » طرح بنر پرورشی اثر شجاعت و ریسک پذیری بر یادگیری

دانلود نمونه طرح بنر پیام آموزشی و پرورشی 

طرح بنر پرورشی اثر شجاعت و ریسک پذیری بر یادگیری طرحی ویژه مدارس دوره ابتدایی است که معاونان فرهنگی و مدیران  میتوانند در مکان های مناسب استفاده کنند. حتما هنگام عبور از اطراف مدارس بنرها یا دیوار نگاری های مختلف را دیده اید ، این یکی از کاربرد های مرسوم برای فرهنگ سازی در مدارس کشور ماست. از دیگر مکان هایی که مدیران مدارس میتوانند ازاین گونه بنر ها استفاده کنند می توان به حیاط مدارس و راهرو  آنها اشاره کرد.در نهایت شما میتوانید  طرح بنر پرورشی شجاعت و ریسک پذیری را در هر جایی که دلخواه شماست ،استفاده کنید.

نمونه طرح آموزشی شجاعت و ریسک پذیری 

 نمونه طرح آموزشی شجاعت و ریسک پذیری از لحاظ ساختاری دارای متن با فونت بزرگ و رنگ متن قرمز دارای دید خوبی ست. همچنین دارای پس زمینه  آسمانی و دارای المان های گل و تصاویر کودکانه از جمله کودکان و لوازم تحریر و… ست که از ویژگی های بنر های آموزشی ست.  این طرح بنر پرورشی شجاعت و ریسک پذیری دارای متن (اگر ریسک کنیم و نترسیم بیشتر و بهتر یاد میگیریم)می باشد.  برای دیدن طرح های دیگر در زمینه قواعد عربی به  دسته بندی طرح بنر تربیتی و پرورشی مراجعه کنید.

دانلود طرح پوستر پرورشی اثر ریسک پذیری 

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی  دسترسی پیدا کنید و با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح آموزشی شجاعت و ریسک پذیری  و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است.شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید.

برچسب ها: