دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر بازگشایی اول مهر مدارس

خانه » دانلود ها » طرح بنر بازگشایی اول مهر مدارس

نمونه بنر بازگشایی مدارس

طرح بنر بازگشایی اول مهر مدارس دارای متن (هفته دفاع مقدس وبهار تعلیم وتربیت  بر طالبان علم ودانش مبارک باد) است که دارای فونت خوانا و دارای رنگ متن متفاوت می باشد . پس زمینه این طرح به علت همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس که در روز 31شهریور اغاز می گردد،  دارای تصاویر پلاک رزمندگان با تصویر مجاهدان وگل های لایه نماد شهادت می باشد. همچنین  دارای کتاب ومداد و نقشه و دختران و تصاویر امامین انقلاب و پرچم ایران می باشد.  طرح بنر بازگشایی اول مهر مدارس  را میتوان در مدارس دخترانه  استفاده کرد. میتوانید نام مدرسه خود را نیز با تغییر فایل در تصویر قرار دهید

طرح بنر تبریک بازگشایی اول مهر

طرح بنر  هفته دفاع مقدس طرحی ویژه مدارس دوره ابتدایی ،مهد کودک ها، متوسطه اول و دوم است که با توجه به نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس ولزوم زیبا سازی فضای مدارس میتوان استفاده کرد. از این طرح بنر میتوان در ورودی مدارس در سر در یا دیوار استفاده کرد. حتی میتوان در سالن ها نیز استفاده کرد. برای دیدن طرح های دیگر در زمینه بازگشایی مدارس میتوانید به دسته بندی طرح بنر بازگشایی مدارس و اول مهر مراجعه کنید. از دیگر مکان های قابل استفاده میتوان به محل عبور و مرور  اشاره کرد. 

دانلود طرح هفته دفاع مقدس

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این طرح بنر  هفته دفاع مقدس   و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: