دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر و پوستر برنامه کلاسی

خانه » دانلود ها » طرح بنر و پوستر برنامه کلاسی

طرح بنر برنامه درسی هفتگی

طرح بنر و پوستر برنامه کلاسی از جمله طرح های ویژه و مورد نیاز هم مدارس و معاونان و همچنین دانش آموزان عزیز می باشد.البته این طرح ویژه، مخصوص کادر مدارس می باشد زیرا دارای قسمت های مختلف برای کلاس های مختلف می باشد و همچنین ابعاد این طرح بزرگ می باشد و مناسب نصب طرح بنر و پوستر برنامه کلاسی در اتاق معاونان یا سالن مدرسه می باشد. دانش آموزان میتوانند برای دسترسی به طرح بنر هفتگی کوچک تر به دسته بندی آن مراجعه کنند. 

نمونه طرح پوستر برنامه کلاسی

نمونه طرح بنر برنامه درسی و هفتگی دارای ویژگی های خاص میباشد. ابعاد این بنر مناسب نه برنامه کلاسی میباشد.همچنین امکان درج نام مدرسه در تیتر وجود دارد. این بنر دارای پس زمینه طبیعت و همچنین دارای تصویر امامین انقلاب هست. برنامه های کلاسی دارای چهار زنگ تفریح می باشد. البته در صورتی که مایل باشید می توانید علاوه بر درس مربوطه نام معلم یا دبیر مربوطه را نیز در این طرح جاگذاری کنید. طرح بنر و پوستر برنامه کلاسی را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد.

دانلود طرح برنامه هفتگی 

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح بنر برنامه درسی و هفتگی و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما برای استفاده شما دوستان قرار گرفته است.

برچسب ها: