دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر آموزشی اصول و فروع دین

خانه » دانلود ها » طرح بنر آموزشی اصول و فروع دین

طرح بنر آموزش اصول دین

طرح بنر آموزشی اصول و فروع دین از نمونه طرح های درس دینی می باشد که میتوانید در مدارس  و یا دارالقران ها استفاده کنید. بنر های آموزشی از روش های همیشگی و ساده و ارزان آموزش می باشد که مدیران و معاونان آموزشی میتوانند از آن ها استفاده کنند. از جمله این طرح های اموزشی ،طرح بنر های آموزشی دینی می باشد که میتوانید به آن مراجعه کنید. این طرح بنر آموزشی اصول و فروع دین بهتر است در کلاس های درسی نصب شود اما در مکان های دیگر از جمله سالن های مدارس میتوان نصب کرد.

نمونه طرح دینی فروع دین

نمونه طرح بنر اصول دین و فروع دین  دارای فونت خوانا  با رنگ مناسب می باشد که توصیه میشود در ابعاد بزرگ این طرح را چاپ کنید. ساختار این بنر دارای یک درخت می باشد که فروع دین به عنوان ثمره این درخت به تصویر کشیده شده است . اصول دین نیز به عنوان نامه ای توسط پرندگان حمل میشود. برای جذاب سازی این طرح از المان های ابر ،خورشید و پروانه و… تشکلی شده است که تصاویر کودکانه ست. طرح بنر آموزشی اصول و فروع دین را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد.

دانلود طرح تربیتی اصول وفروع دین

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح بنر اصول دین و فروع دین و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: