دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر معرفی زندگی نامه و بزرگداشت حافظ

خانه » دانلود ها » طرح بنر معرفی زندگی نامه و بزرگداشت حافظ

طرح بنر بزگداشت حافظ

طرح بنر معرفی زندگی نامه و بزرگداشت حافظ از جمله طرح هایی در زمینه ادبیات فارسی میباشد که میتوان در پایه های مختلف استفاده کرد. این بنر دو کاربرد میتواند داشته باشد. برای مثال مدیران میتوانند از این طرح در کلاس های درسی برای اشنایی دانش آموزان با شعرای شعر فارسی بکارببرند. یا می توانند در شب های شعر یا در مراکز ادبی شهر نصب گردد. البته کاربرد دوم این طرح استفاده به عنوان بنر بزرگداشت روز حافظ شیرازی استفاده کرد.البته قابل ذکر است که  از طرح بنر معرفی زندگی نامه و بزرگداشت حافظ میتوان بر روی استند نیز از این طرح استفاده کرد. 

نمونه طرح بیوگرافی حافظ

نمونه طرح بنر استند بیوگرافی حافظ دارای تصویر آرامگاه حافظ در مرکز بنر و قاب سبز رنگ در اطراف بنر می باشد. همچنین از شعر (هرآنکه جانب اهل خدا نگه دارد /خداش در همه حال از بلا نگه دارد/ حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست /که آشنا سخن آشنا نگه دارد) استفاده شده است. متن کوتاهی در باره زندگی حافظ نیز با متن مشکی در پایین طرح نوشته شده است. ههمچنین تصویر حافظ نیز بکار رفته است. طرح بنر معرفی زندگی نامه و بزرگداشت حافظ را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد. برای دیدن طرح های آموزشی به طرح بنر آموزشی ادبیات مراجعه کنید

دانلود طرح معرفی زندگی نامه حافظ

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح بنر استند بیوگرافی حافظ و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: