دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر چارت سازمانی مدارس

خانه » دانلود ها » طرح بنر چارت سازمانی مدارس

طرح بنر چارت مدرسه

طرح بنر چارت سازمانی مدارس از جمله طرح هایی در زمینه طرح بنر های مخصوص مدیریت مدارس می باشد. از مشکلات مدیریتی مدارس وسازمان ها عدم تقسیم مسیولیت و غفلت کادر اجرایی از مسیولیت خود و همچنین تداخل و دخالت در سایر مسیولیت هاست.  برای حل این مسئله علاوه بر مدیریت درست رئیس و نظارت بر انجام مسیولیت ها ، میتوان استفاده از چارت سازمانی را نیز پیشنهاد داد. برای همین تیم طراح طرح آموز اقدام به طراحی انواع طرح بنر چارت های سازمانی در زمینه مدرسه برای مقاطع مختلف کرده است. محل نصب طرح بنر چارت سازمانی مدارس اتاق معاونان یا اتاق دبیران میتواند باشد.

نمونه فرم خام چارت سازمانی لایه باز

نمونه طرح فرم خام چارت سازمانی مدارس ابتدایی دارای فونت خوانا با کادری در تیتر برای نام مدرسه می باشد و در پس زمینه نیز دارای طرح آسمان می باشد. مراتب این پارت اینگونه ست که مدیریت در رآس و سپس معاونان و در اخر کلاس ها ست. مراتب این پارت با رنگ های مختلف متمایز شده است. برای جذاب سازی طرح از کادر سنتی و پرچم ایران استفاده شده است. طرح بنر چارت سازمانی مدارس را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد.

دانلود طرح PSD چارت سازمانی مدارس

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح فرم خام چارت سازمانی مدارس ابتدایی و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: