دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر تابلو آموزشی دوره ابتدایی

خانه » دانلود ها » طرح بنر تابلو آموزشی دوره ابتدایی

طرح بنر تابلو آموزشی دوره دبستان

طرح بنر تابلو آموزشی دوره ابتدایی از طرح های منحصر به فرد طرح آموز می باشد. این طرح، طرحی جامع در زمینه دروس مختلف ازجمله  ریاضی ، ادبیات ، ورزش ، دینی ، سلامتی و… می تواند باشد. این طرح ویژه مهد کودک ها ومدارس دوره ابتدایی می باشد و محل نصب آن در کلاس درسی ست. از این طرح میتوان هم بدون تغییر استفاده کرد و هم میتوان  از ویرایشگر خود خواست تا بعضی محل ها را خالی گذاشته و پیام ها و مباحث مختلف را خود در بنر چاپ شده نصب کرد. از جمله  روش های جذاب کردن و تثبیت آموزش ، استفاده از طرح های آموزشی می باشد که شما برای دیدن طرح های بیشتر از جمله طرح بنر تابلو آموزشی دوره ابتدایی می توانید به دسته بندی طرح های آموزشی مراجعه کنید.

نمونه طرح استند آموزش قرآن 

نمونه طرح بنر  استند درسی کلاس اول دبستان بنری چند ساحتی می باشد که موضوعات مختلف در بخش های مختلف آن به نمایش درآمده است. المان ها استفاده شده شامل قطاری است که واگن های مختلف داشته و در هر واگن موضوع خاصی پرداخته شده است  برای مثال ضرب المثل، غذا های مضر ومفید ، نام کتب پیامبران اولوالعزم ،معرفی شعرا و… همچنین المان های خورشید ، رنگین کمان ، خانه های نقاشی شده و کودکانه و… درج شده است . نمونه طرح بنر  استند درسی کلاس اول دبستان  را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد.

دانلود طرح تخته آموزشی دوره ابتدایی

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح بنر درسی کلاس اول دبستان و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: