دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر جدول آموزش اعداد 0 تا 100

خانه » دانلود ها » طرح بنر جدول آموزش اعداد 0 تا 100

طرح بنر آموزش اعداد

طرح بنر جدول آموزش اعداد 0 تا 100 طرحی ویژه مدارس ابتدایی و حتی مهد کودک ها می باشد . از راه های آموزش مطالب درسی بخصوص درس ریاضی ، میتوان به استفاده از طرح های بنر آموزشی اشاره کرد. این روش با قیمت مناسب نسبت به سایر روش های آموزشی و دسترسی خوب در تمام شهر ها میتوان روش مناسبی برای آموزش انتخاب شود. محل نصب این بنر در کلاس های درسی می باشد. برای دیدن طرح بنر های آموزشی ریاضی به دسته بندی طرح بنر آموزشی ریاضی لایه باز مراجعه کنید. البته از طرح بنر جدول آموزش اعداد 0 تا 100 علاوه بر بنر میتوان به عنوان پوستر نیز استفاده کرد و در اختیار دانش آموزان در قالب بازی هایی که میتوان با این اعداد انجام داد،قرار داد.

نمونه طرح آموزش شمارش اعداد

نمونه طرح بنر آموزشی جدول شمارش اعداد را اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری بررسی کنیم ، این طرح دارای جدولی ده در ده است که تمام اعداد در آن جای گرفته است. پس زمینه این طرح طبیعی می باشد و قاب اطراف جدول دارای المان هایی از جمله موشک، پالت ، جامدادی ، ستاره ، میوه و… می باشد. همچنین نام بنر در گوشه قاب قرار گرفته است.  طرح بنر جدول آموزش اعداد 0 تا 100 را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد.

دانلود طرح جدول اعداد 0 تا 100

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح بنر آموزشی جدول شمارش اعداد و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: