دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر جشن الفبا

خانه » دانلود ها » طرح بنر جشن الفبا

نمونه بنر لایه باز جشن مدارس

طرح بنر جشن الفبا دارای متن شعر (امروز شاد شادم /زیرا که با سوادم/آموختم الفبا/سی ودو حرف زیبا/روز….. /مبارک است برما) است که دارای تیتر بزرگ جشن الفبا و  فونت خوانا و دارای رنگ متن قرمز می باشد . پس زمینه این طرح دارای المان های فراوان کودکانه می باشد. ازجمله میتوان به کودکانی در حال رنگ آمیزی گل افتابگردان ومداد بزرگ  و کودکانی در حال پرواز اشاره کرد. همچنین حروف الفبا به صورت پراکنده نیز در طرح وجود دارد.  کتابی نیز وجود دارد که شعری روی ان نوشته شده است . طرح بنر جشن الفبا را میتوان در مدارس دخترانه  استفاده کرد. میتوانید نام مدرسه خود را نیز با تغییر فایل در تصویر قرار دهید

طرح بنر تبریک جشن الفبا کلاس اول

طرح بنر لایه باز تبریک جشن الفبا کلاس اول طرحی ویژه کلاس اول ابتدایی و یا حتی مهد کودک هاست. این طرح ویژه اخر سال تحصیلی می باشد که دانش آموزان با سواد شده اند.  این طرح ویژه جشن می باشد و میتوان به عنوان پشت صحنه نیز استفاده کرد . برای دیدن طرح های دیگر در زمینه جشن های مدارس  میتوانید به دسته بندی طرح بنر جشن های مدارس  مراجعه کنید. از دیگر مکان های قابل استفاده طرح بنر جشن الفبا میتوان به محل عبور و مرور  اشاره کرد. 

دانلود طرح مهد کودک جشن الفبا 

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اینطرح بنر لایه باز تبریک جشن الفبا کلاس اول و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: