دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

خانه » دانلود ها » طرح بنر هفته پیوند اولیا و مربیان

 

نمونه بنر ایام پیوند والدین و معلمان

طرح بنر هفته پیوند اولیا و مربیان دارای متن (هفته پیوند اولیا و مربیان مبارک باد) است که دارای فونت مشکی و قرمز می باشد .پس زمینه این طرح کرمی رنگ و دارای المان های مختلف می باشد. در این طرح از تصویر نمادین پیوند والیدن ومعلمان استفاده شده است که با یکدیگر در اعتلای تربیت دانش آموز همکاری میکنند. در قسمت پایین بنر بخشی برای درج نام اداره و مدارس نیز قرار دارد. طرح بنر هفته پیوند اولیا و مربیان  را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه و حتی در ادارات استفاده کرد. میتوانید نام مدرسه خود را نیز با تغییر فایل در تصویر قرار دهید

طرح بنر بیلبوردی تبریک روز خانواده

طرح بنر تبریک روز خانواده طرحی ویژه ادارات و مدارس می باشد. هفته پیوند والدین و مربیان در بازه 24 تا 30 مهرماه می باشد که در بنر نوشته شده است . همچنین 7 مهرماه روز خانواده می باشد که هر دو مناسبت در این بنر جمع شده اند.  از این طرح بنر میتوان در ورودی مدارس و ادارات در سر در یا دیوار استفاده کرد. حتی میتوان در سالن ها نیز استفاده کرد. برای دیدن طرح های دیگر طرح بنر هفته پیوند اولیا و مربیان در این زمینه زمینه میتوانید به دسته بندی سایر طرح ها مراجعه کنید. از دیگر مکان های قابل استفاده میتوان به محل عبور و مرور  اشاره کرد. همکاری والدین و مربیان از دغدغه مهم آموزش پرورش برای بهبود آموزش دانش آموزان می باشد.

دانلود طرح هفته پیوند اولیاء و دبیران

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این طرح بنر تبریک روز خانواده  و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: