دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر آموزش نسبت های مثلثاتی

خانه » دانلود ها » طرح بنر آموزش نسبت های مثلثاتی

طرح بنر ریاضی سینوس و کسینوس لایه باز

طرح بنر آموزش نسبت های مثلثاتی لایه باز اولین طرح ویژه متوسطه اول سایت می باشد که بسیار جذاب طراحی گردیده است. طرحی نو که مانند آن را در فضای اینترنت ندیده اید. در این طرح علاوه بر آموزش نسبت های مثلثاتی سینوس ،کسینوس ، تانژانت و کتانژانت  نسبت های مهم 30 ، 60 و 45 درجه را برای هر کدام نوشته شده است. از این طرح حتی دانش آموزان می توانند به عنوان تکلیف و کار اضافه برای استاد خود تهیه کنند . این طرح برگرفته از کتاب کلاس نهم متوسطه اول می باشد. برای دیدن طرح بنر های آموزشی ریاضی به دسته بندی طرح بنر آموزشی ریاضی لایه باز مراجعه کنید. محل نصب طرح بنر آموزش نسبت های مثلثاتی لایه باز در کلاس های درسی و حتی سالن های مدارس می باشد.

نمونه طرح خام بنر آموزش مثلثات نهم متوسطه

نمونه بنر ریاضی سینوس و کسینوس نهم طرحی با پس زمینه چهارخانه می باشد که طرحی رایج برای بنر های ریاضی ست. تیتر آن با استفاده از سبک قلم و با فونت جذاب اردیبهشت ایجاد شده است. با توجه به 4 نسبت ، 4 مثلث رنگی به سبک رئال وجود دارد که برای هرکدام نام هرضلع آن نام گذاری شده است. در کنار هر کدام برگه یادداشتی وجود دارد که علاوه بر نسبت و فرمول آن مقدار زوایای مختلف برای هر نسبت نوشته شده است. این طرح جذاب بسیار کم حجم می باشد. قابل توجه است که این طرح در مدارس متوسطه دوم نیز با توجه به تکرار موضوع قابل استفاده است. طرح بنر آموزش نسبت های مثلثاتی لایه باز را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد.

دانلود طرح PSD پوستر نسبت های مثلثاتی

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه بنر ریاضی سینوس و کسینوس نهم و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: