دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

پوستر شورای دانش آموزی لایه باز

خانه » دانلود ها » پوستر شورای دانش آموزی لایه باز

طرح پوستر انتخابات شورای دانش آموزی

پوستر شورای دانش آموزی لایه باز با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات دانش آموزی که در اطراف آبان ماه در مدارس سراسر کشور برگزار می گردد ، طراحی شده است. این انتخابات ابتدا در مدارس سپس بعد از مدتی در سطح شهر و استان برگزار شده و مجمع ها وسیع تری را تشکیل می دهند. دانش آموزان دغدغه مند و کاندید از روش های مختلفی برای تبلیغات استفاده می کنند. در بعضی مدارس در صف های صبحگاهی دانش آموزان می توانند از برنامه های خود و ویژگی های خود بگویند. اما بعضی دانش آموزان با چاپ تراکت که شامل شعار و نام و وعده های آن هاست استفاده می کنند . پوستر شورای دانش آموزی لایه باز را می توان برای این مهم استفاده کرد.

نمونه طرح تبلیغاتی انتخابات مدرسه psd

دانلود طرح خام تراکت تبلیغاتی انتخابات شورای دانش آموزی طرحی منحصر بفرد با پترنی دانش آموزی ست که می توان برای دبستان استفاده کرد. در حاشیه های بالایی گل های تزیینی  قرار دارد. پس زمینه کرمی رنگ دارد و فونت های ایران نستعلیق و انتظار استفاده شده است . چهار بخش برای قرار دادن ویژگی ها یا برنامه های کاندید وجود دارد. جعبه متنی برای قرارگیری نام و لوگو انتخابات قرار گرفته است. فایل لایه باز به این معنی ست که در صورت داشتن و نصب نرم افزار فتوشاپ شما می توانید تغییرات دلخواه خود را در فایل ها اعمال کنید. به عنوان مثال می توانید نام مدرسه و پایه تحصیلی خود را بیافزایید. برای دیدن پوستر شورای دانش آموزی لایه باز می توانید به دسته بندی طرح پوستر انتخابات شورای دانش آموزی مراجعه نمایید.

تراکت شورای دانش آموزی مدارس لایه باز

 نمونه طرح بنر تبلیغاتی با اینکه تصویری برای بهتر شدن جلوه در آن قرار گرفته اما این طرح محدودیتی برای استفاده ی آقایان ندارد و تصویر کاملا قابل تعویض می باشد. در سایت طرح آموز شما می توانید با خرید اشتراک های متنوع ماهانه مختلف در هزینه های خود صرفه جویی کنید البته امکان دانلود طرح خام تراکت تبلیغاتی انتخابات شورای دانش آموزی به صورت تک محصول نیز وجود دارد. شما با مقایسه ساده با سایر سایت ها به راحتی قیمت مناسب و کیفیت خوب محصولات طرح آموز را مشاهده خواهید کرد. فایل در اختیار قرار گرفته دارای فایل های راهنما، فایل لایه باز فتوشاپ و سایر تصاویر که موکاپ هستند و بعضی که فرمت jpeg دارند، می باشد.