دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر آموزشی هدایت تحصیلی

خانه » دانلود ها » طرح بنر آموزشی هدایت تحصیلی

طرح بنر آموزش اصول هدایت تحصیلی

طرح بنر آموزشی هدایت تحصیلی  از مجموعه بنر های منحصر بفرد سایت طرح آموز می باشد که در زمینه فرایند هدایت تحصیلی می باشد. این بنر ویژه بچه های پایه نهم متوسطه اول و والدین آنهاست که برای بحث انتخاب رشته و آزمون های مختلف درگیر هستند که جواب دهنده سوالات و دغدغه های آنها در این زمینه می باشد. مدیران و معاونان میتوانند از این استند در مدارس استفاده کنند. برای دسترسی به طرح های مشابه میتوانید به دسته بندی سایر طرح ها مراجعه کنید. شما می توانید از طرح بنر آموزشی هدایت تحصیلی در اواخر یا اواسط سال تحصیلی در مکان مناسب استفاده کنید حتی میتوانید فایل با کیفیت را در اختیار والدین قرار دهید.

نمونه طرح استند هدایت تحصیلی پایه نهم

نمونه طرح استند هدایت تحصیلی دارای نمودار های جذاب درباره نحوه امتیاز دهی در هدایت تحصیلی است. نقش هر فرد از جمله، والدین ، معلم ها ، مشاور ، خود دانش آموز، نمرات آزمون های مشاوره ای و… در امتیاز ها وسهم آنها مشخص گردیده است. ابتدا توضیحی مختصر درباره هدایت تحصیلی داده شده و سپس درباره درجه بندی اولویت ها و نتیجه توضیح داده شده است و درآخر رشته ها وحوزه های مختلف و محتمل درسی آینده نام برده شده است. طرح بنر آموزشی هدایت تحصیلی را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه وحتی ادارات آموزش و پرورش استفاده کرد.

دانلود طرح استند هدایت تحصیلی

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح استند هدایت تحصیلی و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: