دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر آموزشی ضرب اعداد

خانه » دانلود ها » طرح بنر آموزشی ضرب اعداد

طرح بنر آموزش ضرب کردن اعداد

طرح بنر آموزشی ضرب اعداد طرحی ویژه مدارس ابتدایی پایه سوم می باشد . زیرا جدول ضرب در پایه سوم تدریس می شود.  از راه های آموزش مطالب درسی بخصوص درس ریاضی ، میتوان به استفاده از طرح های بنر آموزشی اشاره کرد. این روش با قیمت مناسب نسبت به سایر روش های آموزشی و دسترسی خوب در تمام شهر ها میتوان روش مناسبی برای آموزش انتخاب شود. البته از طرح بنر آموزشی ضرب اعداد علاوه بر بنر میتوان به عنوان پوستر نیز استفاده کرد و در اختیار دانش آموزان در قالب بازی هایی که میتوان با این اعداد انجام داد،قرار داد.

نمونه طرح جدول ضرب لایه باز

نمونه طرح بنر ریاضی آموزش ضرب دارای 12 ستون می باشد که ضرب یک تا 12 را با فونت های رنگارنگ و کودک را آموزش میدهد. تیتر جذاب با حاشیه سفید به جذابیت طرح افزوده است. علاوه بر اعداد المان های کودکانه اشکال هندسی مستطیل و دایره و… نیز وجود دارد. همچنین بادکنک نیر در پس زمینه وجود دارد. پس زمینه این طرح طبیعت می باشد.  طرح بنر آموزشی ضرب اعداد را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد.برای دیدن طرح بنر های آموزشی ریاضی به دسته بندی طرح بنر آموزشی ریاضی لایه باز مراجعه کنید.

دانلود طرح ریاضی ضرب سوم ابتدایی

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه طرح بنر ریاضی آموزش ضرب و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: