دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر تبریک روز معلم

خانه » دانلود ها » طرح بنر تبریک روز معلم

 طرح بنر سالگرد شهادت شهید مطهری 

طرح بنر تبریک روز معلم از جذاب ترین طرح های مناسب هفته معلم می باشد. این طرح دارای پس زمینه سبز رنگ و دارای تکسچر زیبای سنتی ست. المان های متنوعی در این طرح وجود دارد. از تایپوگرافی معلم و متن (ای که الفبای زندگی را از سزچشمه نگاهت آموختم) ایجاد شده است. کبوتر و گلبرگ های گل با کیفیت مختلف و تصویر شهید مطهری و گل های مینیاتوری در طرفین نیز وجود دارد. کادر سنتی اطراف متن وجود دارد. طرح بنر تبریک روز معلم را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه و حتی در ادارات استفاده کرد. 

دانلود طرح لایه باز بنر بیلبوردی هفته معلم

طرح بنر بزرگداشت شهید مطهری طرحی ویژه ایام تبریک هفته و روز معلم می باشد. شهید مطهری در تاریخ 12 اردیبهشت به شهادت رسیده اند و با توجه به حرفه ایشان این روز را روز معلم و روز گرامیداشت زحمات ایشان قرار داده اند. بزرگداشت علما و افراد اثر گذار در تربیت نسل جوان موثر است. نصب اینگونه بنر ها علاوه بر فضاسازی ، سپاسگذاری هرچند اندک از معلمین نیز می باشد. این بنر را می توان به صورت بیلبوردی در سطح شهر یا ورودی ادارات یا مدارس استفاد کرد.  ابعاد این بنر 280 سانتی متر در 100 سانتی متر است. برای دیدن طرح های دیگر طرح بنر تبریک روز معلم در این زمینه زمینه میتوانید به دسته بندی سایر طرح ها مراجعه کنید. از دیگر مکان های قابل استفاده می توان به محل عبور و مرور اشاره کرد. 

طراحی psd تبریک روز معلم

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این طرح بنر بزرگداشت شهید مطهری و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: