دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح بنر سردر مدرسه لایه باز

خانه » دانلود ها » طرح بنر سردر مدرسه لایه باز

نمونه بنر آماده طرح بنر دبیرستان

طرح بنر سردر مدرسه لایه باز طرحی جذاب است که دارای پس زمینه ای با گرادیان منعکس و پرچم جذاب ایران می باشد. محل قرار گیری اسم مدرسه طرحی سنتی و جذاب از فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد. فونت استفاده شده ایران نستعلیق می باشد که در صورتی که قصد ویرایش آن را دارید می بایست در سیستم خود این فونت را داشته باشید. در حاشیه ها از طرح های سنتی استفاده گردیده است. دو تصویر امام و رهبری نیز در گوشه های تصویر بصورت متقارن وجود دارد. دو قسمت نیز برای نوشتن مقطع و سال تاسیس و همچنین آرم وزارت آموزش و پرورش نیز در مرکز وبالای تصویر موجود است. این طرح بنر سردر مدرسه لایه باز را میتوان در مدارس دخترانه و پسرانه استفاده کرد. 

انواع طرح خام سردر مدارس  

 نمونه بنر خام تابلو بنر مدارس اگر دنبال تغییر قابل توجه ظاهری در ورودی مدرسه تان هستید گزینه مناسبی ست. این گزینه در کنار استفاده از رنگ آمیزی در ودیوار مدرسه ست. امروزه استفاده از طرح های جذاب در ورودی های مدارس باب شده است که طرح آموز با نیاز سنجی این مهم به طراحی طرح های جذاب در این حیطه همت گماشته است. برای دیدن طرح بنر سردر مدرسه لایه باز  و طرح های دیگر در زمینه بازگشایی مدارس میتوانید به دسته بندی طرح بنر سردر مدارس مراجعه کنید. 

دانلود بنر مدرسه psd

شما میتوانید با خرید اشتراک سایت طرح آموز با قیمت مناسب به طرح های گوناگون آموزشی دسترسی پیدا کنید. با دانلود روزانه و نامحدود در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این نمونه بنر خام تابلو بنر مدارس و سایر طرح ها توسط تیم طراحی سایت طرح آموز طراحی گردیده است. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ با ایجاد تغییرات لازم ،فایل نهایی را به چاپ خانه فرستاده و بنر دلخواه خود را تحویل بگیرید. برای  آموزش کوتاه و مفید نحوه ویرایش جزئی مسئولات میتوانید به صفحه آپارات سایت طرح آموز مراجعه کنید. در فایل زیپ فایل PSD، JPEG و موکاپ همراه  با فایل راهنما قرار گرفته است.

برچسب ها: